وبلاگ رژیمی صمیم :تقدیم به خودم

اینجا مینویسم تا انگیزه و اراده قوی ام را به خودم هم نشان دهم.

وبلاگ رژیمی صمیم :تقدیم به خودم

اینجا مینویسم تا انگیزه و اراده قوی ام را به خودم هم نشان دهم.

زنده می باشیم هنوز...

وزن فعلی ۸۴ و کمی کمتر.

مقدار مواد رژیم یه کوچولو !!!!کم شده! یعنی برنج فقط یه وعده در هفته.گردوی صبحانه نصف شده.نون کمتر شده و ورزش بیشتر.

یادتونه ۱۰۵ بودم؟ الان با تصورش هم ایشششششششش میگم به خودم!!!هی روزگار!!!

تا حالا میشه ۲۱ کیلو کماهش وزن که ۱۶ کیلوش تو کمتر از سه ماه بوده.هورا....

خبر جدید: کلاس آشپزی هم دارم میرم به سلامتی!!!!!!!!!

نظرات 72 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:47 ق.ظ http://maadar.blogsky.com

با سلام و آرزوی سلامتی برای شما و خانواده محترم
منتظر دیدار و محبت شما هستم
http://maadar.blogsky.com

الهام شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:33 ب.ظ

صمیم جونم سلام
از وبلاگه اصلیت به اینجا اومدم
منم مشکلات تو را دارم
خیلی هم رژیم گرفتم و کم کردم
ولی وسط کار یهویی ول کردم
این ازراده ی تو را که دیدم تصمیم به شروع مجدد گرفتم
اگه می شه از اولین رژیمت به منم بده
می خوام که می خوام و می خوام که درست بشم

بردیا دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:48 ق.ظ

سلام آبجی
منم پارسال رسیده بودم به 100 کیلو
فکرشو بکن
قد 180
وزن 100
تا دو هفته سبزی ساته می کردم می خوردم کم مونده بود بشم ببعی
تا شب عید رسیدم به 89
حالا 85 رو هدف گرفتم تا آخر شهریور
یکمم با سیستم تو کار می کنیم ببینیم چی طو میشه

حاج خانم چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:22 ب.ظ http://hajkhanoom.persianblog.ir

منم مدت هاست که می خوام رژیم بگیرم ولی روز به روز تپل تر میشم!!!
ارادت رو تحسین می کنم

حنا یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:28 ق.ظ

صمیم جون سلام.
اینقدر از وزن کم کردن گفتی که منم وسوسه شدم. فکر کنم از روزی که شروع کردم (یه ماه پیش) تا حالا 3 کیلو کم کردم. الان80 کیلو هستم (قد 175). می خوام برسم به 68. ببینیم کی زودتر می رسه؟!
ok؟

اوکی.

نرگس یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:14 ب.ظ

سلام.
اتفاقی سایتوتن رو دیدم.نوشته هاتون واسم جالب بود.من چاق نیستم یعنی در واقع همه می گن خیلی لاغرم اما الان ۲ ۳ ماهی شده که احساس میکنم دارم کمی تپلی میشم.از گفته های بقیه که میگن اگه جلوشو نگیری سخت میشه می ترسم...رژیم ها رو می گردم تا یه چیزی مناسب خودم پیدا کنم.
امیدوارم شما موفق باشید.سخته ولی شیرینه...دعا کنین منم چاقالو نشم.

عسل چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:51 ب.ظ

سلام صمیم جون
منم اتفاقی پام به وبلاگت باز شد. ولی نمیدونم چطور شده که اینقدر جذبت شدم. بیشتر پستها رو سیو کردم و آفلاین میخونم. شخصیتت و نوع نوشتارت برام جالب اومده. ببخشید که اینقدر زود خودمونی شدم.شما جای خواهر بزرگتر من هستید. من هم هم قد خودتم. وزنمم 68 کیلو هستش. منم میتونم رژیم تو رو دنبال کنم؟؟؟

عسل جان برای ۶۸ کیلو این رژیم مقدارش زیاده.توصیه نمیکنم همین مقدادیر رو بخوری.

ساسوشا سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:19 ق.ظ http://www.sasosha.blogfa.com

آخ جون...:دی

مریم چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:50 ب.ظ

سلام صمیم کی آپ می کنی ؟ بد جوری وابستهات شدم

یه دوست جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:59 ق.ظ http://majhoolane.blogfa.com

واقعا بهت حسودیم می شه منم می خوام یه وبلاگ این جوری بزنم.

عاطفه دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:27 ب.ظ

سلام صمیم جون
بهت تبریک می گم و خوشحالم که موفق شدی مارو هم دعا کن من هم می خوام شروع کنم همیشه از شنبه شروع می کنم و تا صبح یکسنبه ادامه داره اندفعه از دوشنبه شروع کردم امیدوارم بتونم تمومش کنم وزنم 73 قدم 160 می خوام برسم به 60

حنا شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:59 ب.ظ

صمیم جان ُ چند کیلو شدی؟!

۸۳
خیلی عالیه نه!!
۱۰۵ بودم.

نسیم یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:14 ق.ظ http://nasimasal.persianblog.ir

ایول دختر
به منم یاد بده!!

مامان نازگل دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:18 ق.ظ http://khateratman29.blogfa.com/

افرین چه پشتکاری
منم بهنظر خودم چند کیلویی اضافه وزن دادم ولی جرات نمیکنم به کسی بگم میخندن اخه به من
قدم ۱ و ۶۵ هستش و وزنم ۵۸ خیلی دوس دارم به ۵۰ برسم

رکسانا سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:32 ب.ظ

سلام ... خوشحالم که تونستی اراده داشته باشی و وزن کم کنی... مشکلی که من هم دارم ... میشه اگر زحمتی نیست رژیم هاتو برای من ایمیل کنی.. میدونم که وقت گیره ولی من کل آرشیوتو خوندم و نتونستن ترتیب دقیق رژیم ها رو براساس هفته اش یا ماهش متوجه بشم ...
roksana@gmail.com
اگر اسکنر هم دسترسی داری اسکن شده اش رو برام بفرستی ممنون میشم.... هر طور که راحت تر هستی

رکسانا جان به ترتیب از اول آرشیو برو جلو.
اگه وقت کنم چشم خانومی.

نوشین جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:15 ب.ظ

سلام
چی شد خانومی مدتیه ازت خبری نداریم امیدوارم که موفق باشی

آذر سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:12 ق.ظ http://ندارم

صمیم جون من هم وبلاگتو خیلی اتفاقی پیدا کردم خیلی خوشحالم هر روز دارم صفحتو چک می کنم کاشکی از اول رژیمهاتو پشت سر هم تو وبلاگت بذاری من 2 ساله پیش رژیم گرفتم 11کیلو کم کردم ولی بخاطر بارداریم که منجر به سقط شد دوباره چاق شدم حالا که شما رو پیدا کردم خیلی خوشحالم با تمام وجود سعی می کنم برنامتو ادامه بدم خیلی دوست دارم

عمو سعید چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 07:07 ب.ظ

سلام .. بابا ایول داری تو !

ببین این مشاوری که میری رو آدرس یا تلفنشو بزار بقیه هم استفاده کنن دیگه !‌

حالا مثلا؛ ما بریم پیشش که تو رو بیخیال نمیشه :(( نامردی نکن دیگه !
مر۳۰

مشهد.چهار راه آزاد شهر
آقای رضا سبحانی.

زهرا سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:20 ق.ظ

سلام
من هم مشهد زندگی می کنم . اگه ممکنه آدرس کلاس آشپزیتون رو برام بنویسید. توضیح هم بدید که چه جوریه ؟ می ارزه واسش وقت بذارم؟
مرسی

الهام شنبه 20 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:57 ق.ظ http://strongwill.blogfa.com

منم یه وبلاگ رژیمی زدم خوشحال میشم به منم سر بزنی

شیرین دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 06:07 ب.ظ http://life-lines.blogfa.com

سلام صمیم جون....من دیشب اینجارو کشفیدم...من بسیار بسیار دچار این عارضه میباشم...و خواهش میکنم که زود زود اینجا بنویس...منم میخوا نی نی داشته باشم ولی اول باید لاغر شم...تروخدا کمک کن و زود زود بنویس ...من از دیشب شروع کردم ...میشه هر شب نان سوخاری با شیر خورد؟؟؟؟کلا سه تا قد میشه در روز خورد یا باید سه تا شو صبح خورد؟؟ به سوالای من جواب بده...

شیرین دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 06:10 ب.ظ http://life-lines.blogfa.com

راستی یادم رفت بگم عالــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی وزن کم کردی ....خیلی خوبه...ادامه بده تو میتونی ...تو میشی ۶۰ کیلو....آفریــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن...

فرشید سه‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:09 ق.ظ

به جای کامنت نویسی برای دیگران اینجارو آپش گن لطفا خانوم خانوما!!!!!!!!

پرنیا سه‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:15 ق.ظ

لطفاْ اسم دکتر تغذیه تون رو بگین.

یک خیانتکار به رژیم پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:46 ب.ظ

دیگه پیدات نیست چی شد بریدی؟

نوشین چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:10 ق.ظ

سلام صمیم عزیز و دوست داشتنی
از زحماتت ممنون. سئوالم اینه که میشه لطف کنی بگی تنقلات مجاز چیاست؟
و آیا میشه عضو سایتت یشم تا update ها رو برام بفرسته
ممنون

نفیس پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:33 ب.ظ

سلام صمیم جان..من اتفاقی وبلاگت رو دیدم...من قدم 170 و وزنم 70...میتونم این رژیم رو دنبال کنم؟البته ارادم ضعیف شده..کمکم میکنی؟

مانکن ایرانی سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:22 ق.ظ http://iranmank.persianblog.ir/

سلام! منم شروع کردم.

مریم دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 04:10 ب.ظ http://shayegan1385.blogfa.com

سلام . چه وب جالبی . و چه اراده ای آفرین . خیلی وقته که آپ نکردی نکنه رژیم رو تعطیل کردی .

... پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:58 ب.ظ

سلام صمیم جون
چطوری؟
افریییییییییین
واقعا بهت تبریک می گم
من با خوندن اینجا تصمیمم جدی شد واسه یه رژیم درس درمون
موفق باشی

مریم سه‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:13 ق.ظ

مطالبت جالب ببود اما چرا ادامه نمی دی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

انعکاس آب پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:21 ق.ظ http://www.enekaseab.blogsky.com

سلام صمیم جون. جالبه منم اضافه وزن دارم.الان چند کیلو هستی؟ منم دارم کم میکنم. فاصله سنیمونم کمه خیلی کم ...پس یه جورایی میتونیم همو درک کنیم.

s جمعه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:50 ق.ظ

s.kh جمعه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:54 ق.ظ

صمیم جان واقعا بهت تبریک میگم
منم قدم 170 ولی وزنم 55 کیلوام
من بر عکس تو استخونهام ریزن
من چادریم
ولی تو مانتو واقعا خوش تیپم
خودمو تحویل گرفتما...
من رژیم نمیگیرم
خدادادیه
فقط باید بعد از ازدواج کنترلش کنم
چون ارثی
توروخدا میبینی
چه ارثی میشه...

مهتا جمعه 8 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:26 ب.ظ

سلام صمیم جان
خوبی؟
چرا ازت خبری نیست؟
نگران شدم.....
لطفا از خودت به ما خبر بده.....

موفق باشی گلم

محدثه شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:49 ب.ظ

سلام صمیم خانم من به علت مشکلی که دارم میخواستم به یک مشاور تغذیه ای مراجعه کنم لطف می کنید آدرس پزشک معالجتان را برای من بفرستید

من شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:24 ب.ظ http://osianeman.persianblog

ای تصدقت من هم الان 105 کیلو ام یعنی من هم می شه یه روز بگم 20 کیلو کم کردم؟

نیلوفر یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:09 ب.ظ http://www.niloo-mitavanad.blogsky.com

ازت ممنونم چون با خوندن وبلاگت یه اراده قوی کسب کردم من الان از ۸۰ اومدم ۷۵ اما همچنان ادامه میدم نظرا رو نگاه کنی از سال ۸۷ تا ۸۸ چه وبلاگ خوبی داری با با وبلاگ البته خیلی کوچکتر از شما به منم یه سر بزنین

فاطیما سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 07:05 ب.ظ http://www.lagharyy.blogfa.com

سلام
منم میخوام لاغر شم
تازه شروع کردم
میشه تجربیاتتونو در اختیارم بزارین؟
ممنونم

مرجان دوشنبه 6 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:58 ب.ظ http://bardiagh2006.persianblog.ir

سلام
الان در چه حالی باربی شدی یا ؟

[ بدون نام ] یکشنبه 22 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 05:17 ب.ظ

وای یعنی شما از سال ۸۶ داری تو این ویلاگ در مورد لاغری می نویسی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!۱
من که خودم از بچگی تو فکر وزن کم کردن هستمَ اگه از سال ۸۶ ...... الان یه مانکن درست و حسابی بودم

سهیلا سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:32 ق.ظ

آخی صمیم جان بهت برخورد عزیزم
چرا نظر من رو تائید نکردی
ما ایرونی ها یی مثل شما علاوه بر اینکه بیکاریم در بحث نوشتن اینگونه وبلاگ ها ..یه اخلاق بد دیگه هم داریم و اون اینه که تحمل انتقاد نداریم و اگه یکی هم مثل من ازمون انتقاد کنه حتی جرات نشون دادن اون نظر رو هم در وبلاگمون نداریم !!

فرزانه پنج‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:14 ب.ظ http://taketab2.blogfa.com

سلام خانوم. چطوره که بعد از 5 سال وبلاگ بازی تازه من شما رو پیدا کردم؟ خیلی لذت بردم به خصوص از وبلاگ رژیمت. به نظرت منم می تونم؟ البته اینو هم بگم من تازه دکتر تیرویید رفتم . تیروییدم کم کاره . دارم دارو مصرف میکنم. ولی خب رژیم هم لازمه.

مرمری سه‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 04:22 ب.ظ http://www.tazearoosetanha.blogfa.com

سلام
توروخدا به من بگو چه جوری شروع کنم. قبل نامزدیم همه به هیکلم حسودی میکردن حالا خیلی چاق شدم. قدم ۱۷۲ و وزنم الان ۷۴. قبلن ۶۲ کیلو بودم. دوس دارم رژیم بگیرم ولی نمیدونم چه جوری شروع کنم که پایدار باشه

بهبوهه دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:28 ب.ظ http://lahzehayenabeman.blogfa.com/

ای ول

فلفلی یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:26 ق.ظ http://mahrah.blogfa.com/

خوش به حالت صمیم جون .......من که هر وقت شروع به رژیم میکنم این مهربون همسر نمیذاره موفق باشی

منا شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:21 ق.ظ

اخه زنده ای مرده ای کجای سایت دیگه ای داری

سارا چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:35 ق.ظ

سلام صمیم جان
لطفا هر هفته رژیم غذایتو بذار چون من هم در حال حاضر هم وزن شما هستم یعنی 85 هستم می خوام طبق رژیم شما جلو برم
با تشکر
سارا

[ بدون نام ] دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:15 ب.ظ

سلام عزیزم...
در این موردم با هم تفاهم داریم... منم تپلیم یا شایدم همون چاقالوی خودمون... اما آقامون لاغره. درست نصفه من... منم می خوام لاغر شم... بازم برام دعا کن لطفا...

فاطمه -۲۲ یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:39 ب.ظ

سلام
من هم تازگی رژیم گرفتم می خواستم بدونم شما که تجربه داری آیا وزن کم کردن باعث زشتی صورت و سیاهی زیر چشم میشه یا نه من ۸ یا ۹ کیلو باید کم کنم.
ممنون میشم همین جا جواب بدی آخه خیلی استرس دارم در این مورد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد