وبلاگ رژیمی صمیم :تقدیم به خودم

اینجا مینویسم تا انگیزه و اراده قوی ام را به خودم هم نشان دهم.

وبلاگ رژیمی صمیم :تقدیم به خودم

اینجا مینویسم تا انگیزه و اراده قوی ام را به خودم هم نشان دهم.

میترکیییییییییم!!!

من از همین مکان از همه خواننده هایی که لطف دارن و به تشویق من کماکان ادامه میدن تشکر میکنم.

۱- کاهش وزنم هفته پیش رسید به  ۱۱ کیلو

۲- چون آنفولانزای سختی گرفته بودم و دائم باید آب میوه میخوردم و ضمنا خیلی هم ضعف داشتم و همش جلوی یخچال واستاده بودم الان شده ۱۰ کیلو و میدونم که زود روبراه میشه.

۳-خدا نصیب نکنه که ویارتون تو رژیم به نون بیفته!!لامصب مگه سیر میشدم این روزا؟اشکم در اومده بود.همش خواب نون و پنیر میدیدم!!!

۴-اینجا به علت تنبلی من نیست که سوت ووکوره بلکه به علت ننوشتن زیاد اینجانب از ترس یبی جنبه بازی های خودمه!!شما به دل نگیرین

۵- اگه کسی جدول کالری دقیق تری داره لینکش رو بذاره برام لطفا!استقبال میکنیم  از انتقادات سازنده شما!!

۶-چیزایی که جمعه ۱۸ آبان ریختم تو شیکمم رو مینویسم تا باورم بشه میشه خورد و لاغر شد:

صبحانه: یه لیوان شیر با نون و پنیر و چایی شیرین و یه لقمه خامه و مربای هویج هم روی خامه)چون به شدت هوس کرده بودم!!دو دونه لیمو شیرین هم بعد از داروهام (سرماخوردگی ) خوردم.

ظهر هم یه پیاله ماست رو با اسفناج پخته=بورانی  با نون و بعدش هم دو تا کوکو سیب زمینی که توش قارچ و فلفل هم داشت نوش جان کردم ونصف فنجون دوغ هم خوردم و البته نونش زیاد تر از حد همیشه شد که نباید میشد!!

عصری دوباره دو تا لیمو شیرین با یک نارنگی خوردم و رفتیم بیرون و من راه رفتم و خیابون ها رو متر کردم و چهار تا دونه پفک شور و چاق هم گرفتم از دست این شوهره و خوردم.

شام به خیال خودم دو تا کوکو از ظهر خوردم و نمیدونم چی شد که همس خوراک لوبیایی که واسه شوهره درست کرده بودم هم زد پس سرم  و دو ملاقه از اون هم خوردم با نصف نون ساندیچی و بعد با تریلی منو از بغل سفره گذاشتن کنار !!!

پ.ن.

تو خواب هم چیزی نخوردم البته !!!جای شکرش باقیه باز!!خدایا شکرت.....