وبلاگ رژیمی صمیم :تقدیم به خودم

اینجا مینویسم تا انگیزه و اراده قوی ام را به خودم هم نشان دهم.

وبلاگ رژیمی صمیم :تقدیم به خودم

اینجا مینویسم تا انگیزه و اراده قوی ام را به خودم هم نشان دهم.

صبحانه و میان وعده صبح

سلام.وایییییییییی مرسی از سوت ها و کف ها و تهدید ها!!و تشویق ها و درخواست های چگونه چاق شویم و چگونه از  شبیه سیخ سبزی بودن !!!درآییم و ......واقعا من که احساس کردم در برابر وزن های ۴۰ و ۴۲ کیلویی شما ها وزنی ندارم که!!!!!!!!!!!!!پر کاه هستم !

یه عده از بچه ها رژیم من رو خواسته بودن.اولا اینکه طبق نظر پزشکه و فیکس و محدود هم نیست.هر کسی کافیه بدونه چقدر اضافه وزن داره و با کم کردن چند کالری از غذای روزانه اش میتونه با سوزوندن چربی اون کالری هایی که کم تر مصرف میکنه رو جبران کنه.

 صبحانه:

از خواب که بیدار شدین هنوز صورتتون  رو  نشستین یه لیوان آب  بخورین.البته حاج باران توصیه کرد آبلیمو باهاش نخور که چشم !باور کنین هنوز آبه از حلقتون پایین نرفته که باید بدویین برین دسشویی.اقدامات و تمهیدات لازم رو حتما از شب قبل آماده کنین.(ساعت کوک کنین نفر اول باشین مشرف میشین اون تو!)

1-نون هر روز دارین واسه صبح ها .دو کف دست نون که تقریبا  ۴۵ گرم میشه  داریم.وزنش رو دادم تا دو کف دست تافتون قلمبه رو با آستر اضافه!! میل نکنین. 

2-یک لیوان شیر رو با یه قاشق مربا خوری  عسل (دوست دارین  ملاقه بردارین؟؟!!)  قاطی کنین و شیر عسل خوشمزه رو بخورین.باز نرین یه لیوان اندازه ماگ خانواده فیل های آفریقایی بردارین شیر بخورین بگین چرا ترکیدم؟!

3-پنیر هم دارین. 30 گرم پنیر رو که اندازه یه قوطی کبریت میشه بخورین (با اون نونه!) و حالشو ببرین.اگه  بشنوم رفتین  یه قوطی کبریت 4 کیلویی خانواده خوردین!!! اون ژیگولو رو ا نقدر میزنم تا مایه عبرت شماها بشه!(خوبی ژیگول؟!!)

4-یه  لیوان چایی شیرین که با سه تا قند شیرینش کردین رو میتونین با نون و پنیرتون بخور بخور کنین.فقط کله قند نه!باشه؟ من گفتم حبه قند !! چایی چون کالری نداره اصلا میتونین یه بشکه اش رو با همون 3 تا حبه قند شیرین کنین و بریزین تو شیکم هاج و واجتون!!اینجا راحتین و محدودیت مقدار نداره.

5-چیه ؟نکنه منتظرین من بگم دو تا بربری رو هم با نیمرو و یه لیوان آب موز!! بخورین|؟بسه! کلی  هم سیر میشین!

نکات صبحانه:

نکته  1-من خودم یه روزایی (فوقش دو روز در هفته) شیر صبحم رو با یک تخم مرغ آب پز عوض میکنم.واسه تنوع خوبه.گوجه و مخلفات سالادی رو هم میذارم کنارش و با همون مقدار نون میخورم.بعدش مسواک هم میزنم تا بوی  سولفات گوگرد!!! نده دهنم!

نکته 2-اگه صبحانه رو به خیال خودتون  کمتر بخورین بیشتر لاغر میشین همین الان برین یه قبر جا بخرین تا رو دست ملت نمونین!!آخه کسی تو رژیم صبحانه رو میذاره کنار.؟ من الان صبح ها 40 دقیقه زودتر از همیشه بیدار میشم تا بساط صبحانم رو آماده کنم.خیلی حال داره به خدا.

جمع بندی صبحانه:   45 گرم نون +30 گرم پنیر+چایی شیرین+یه لیوان  معمولی شیر و عسل قاطیش + تشکر بابت اینهمه نعمت خدا و همچنین دعا به جون صمیم باربی!!!!

!ساعت 10  صبح

یه وعده دیگه هم دارین.ولی مختصر و مفید. چایی دارین که به جای قند باید با  دو تا خرما بخورین.ضمنا یک عدد میوه هم میل کنین پس شد: یه چایی و 2 تا خرما + یک میوه

جایگزین های زیادی واسه صبحانه دارین.باید برم لیست هام رو پیدا کنم. فردا بقیه اش رو میذارم.فعلا اینا رو واسه خودتون حلاجی کنین!!! تا من بیام.

پ.ن.۱-رقص حداقل نیم ساعت در روز یادتون نره(مرسی حاج باران!)

۲-هزار آفرین به خودم.شام خونه مامان دعوت بودیم و من کاملا رعایت کردم و خیلی خوشحالم.این کارای کوچولو آدمو چندین قدم به جلو هل میده.

نظرات 22 + ارسال نظر
.::√ҰâŞâmįη::. سه‌شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:46 ب.ظ http://havayebaro0oni.blogfa.com

دست گلت درد نکنههههههههههه

از این به بعد منم پا به پات میام :دی

باشد که جکلگی باربی شویم :دی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:47 ب.ظ

جملگی البته ( سوووووت )

شبنم سه‌شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 04:52 ب.ظ

یوهووووووووووووووووووووووووووووووووووو
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی همه باهم به سوی جام جهانی!!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 07:43 ب.ظ

تو فردوسی خیلی تابلویی. نه فقط من چند تا دیگه هم هستن. ناشناس

همسر آینده سه‌شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:03 ب.ظ http://ma2nafar.blogsky.com

اگه بخوای میتونی قند صبحت رو با شکر آسپارتام(نه ساخارین) عوض کنی! اینجوری هم بیشتر میتونی استفاده کنی هم قند رو کم کم حذف کنی! مارک کاندرل تو بازار فراوونه ولی اگه بتونی مارک سوییت لو(sweet low) رو پیدا کنی خیلی بهتره! این توصیه رو ۲ تا از فوق تخصص های قدد که من برا کاهش وزن پیششون رفتم بمن کردن! اینجوری چای بین رئز و عصرت رو هم میتونی یه کم شیرین کنی که این به جلوگیری از ضعف و عدم تعادل قند خونت هم کمک میکنه...

مهسا سه‌شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:14 ب.ظ

بابا باربی بابا خوش تیپ.صمیم جون خیلی خوبه که این وبلاگ رو راه انداختی چون کاره گروهی یه چیزه دیگه اس.خواستم تشکر کنم ازت و بگم من هم باهاتون هستم به سمت خوش هیکل شدن.البته من وزنم رو کم کردم و به حد متعادل رسوندم ولی دوست دارم توی همین حد نگرش دارم و از توصیه های جالبت استفاده میکنم.مرسییییییییی

یاس چهارشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:32 ق.ظ http://myrules.blogfa.com

به به خانم خوش هیکل.(من آیندت رو خیلی نزدیک میبینم)
موفق باشی:)

بهار چهارشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:52 ق.ظ http://nashenase-hamdel.blogsky.com

رژیم خوشمزه ای داریا. آینده روشنی برات متصورم.

پرند نیلگون چهارشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:08 ق.ظ

سلام سلام سلام به روی ماهت
خیلی خوب شده که می خوای نکات رو هم بنویسی . ایشالله به درد ما هم بخوره . می خواستم بگم بهت که اگه دوستان توی کامنت هاشون تجارب یا توصیه هایی رو ذکر می کنن اونا رو هم شما درج کنی توی پست هات . چون فکر کنم همه مون نرسیم تک تک کامنت ها رو بخونیم و البته خب کامنت بیشتر جنبه خصوصی داره .... حالا ! دیدم خودت این کارو کردی و توصیه حاج باران رو نوشتی . ممنون و دستت درد نکنه . این صبحانه و میان وعده خیلی خوب و عملیه . خوشم اومد . می شه بجای عسل خرما خورد به نظرت ؟ من باشیر فقط خرما می تونم بخورم !
شاد و باربی باشی خوشکله

پرند نیلگون چهارشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:16 ق.ظ

راستی .......... زودتر در مورد ناهار و شام و ... اینا هم بگو که از گشنگی نمیریم ! من نگرانم ! نکنه بمیرم و نتونم باربی شدن تو رو ببینم ؟ ناهار چی بخورم من آیا تا بیای و برام دستور غذایی بنویسی ؟

رها(ستایش) چهارشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:11 ق.ظ



من قصد ندارم خودمو لاغر کنم چون معمولیم

اما کارتو دنبال میکنم تا ببینم به کجا میرسی باربی جونم

صفا چهارشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:12 ق.ظ http://manigerdoo.persianblog.ir

آفریییییییییییییییییییییییییییییییییییییییین
مرسی صمیم پر کاه.
قربونه اون وزنت

حاج باران چهارشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 05:57 ب.ظ

حاج باران چهارشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 06:04 ب.ظ

سلام.
اول: وعده صبحانه ات خوبه. اگه اینجا کسی هست که نمی تونه شیر بخوره و اذیتش می کنه،‌ میتونه بره سراغ شیرهای کم لاکتوز. خیلی از مردم دنیا به لاکتوز حساسیت دارن و موجب دل پیچه یا تهوعشون میشه. اگه بازهم نتونستن از شیر استفاده کنن، تخم مرغ آب پز انتخاب خوبیه. البته بدون احتساب زرده اش. خیلی ها میگن فقط سفیده بخورین ولی این تصور غلطه، می تونید نصفی از زرده رو بخورید بدون اینکه نگران کلسترول باشید. اگه مزه سفیده تخم مرغ به مذاق تون سازگار نیست با فلفل و آبلیمو مزه اش قابل تحمل تر میشه.

دوم: درباره تمرینات ایروبیک یا همون هوازی، حرف و حدیث خیلی زیاده. میشه درباره اش خیلی حرف زد ولی در عین حال هیچ چیز عجیب و پیچیده ای در اون وجود نداره. هر فعالیتی که موجب تعرق بشه، می تونه به کاهش وزن کمک کنه. یکی از بهترین تمرینات هوازی، که خیلی آسون و کم خرج هم هست طناب زدنه. البته طناب زدن در آپارتمان نشدنیه. ولی اگه جایی رو دارین که بتونید طناب بزنید، معجزه می کنه.

سوم: یک نکته خیلی خیلی مهم. در پروسه کاهش وزن، ساعت خوابیدن و بیدار شدن بسیار مهمه. الان تو که کارمندی و صبح ها زود بیدار میشی این توفیق اجباری رو داری که به روند کاهش وزنت کمک کنی. ولی اونایی که صبح مجبور نیستن برن سرکار و ساعت ۱۱ و ۱۲ از خواب بیدار میشن. لاغری رو به خواب ببینن. بدن یک ساعت درونی داره که از معروفترین ساعتهای سوئیس دقیق تره. اگه نخوای مطابق میلش رفتار کنی تنبیه ات می کنه و هرچی میخوره ذخیره می کنه

امیر چهارشنبه 9 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:11 ب.ظ

چطوری می شه چاق شد !؟ من قدم 1.88 ولی وزنم شصته ! چه کنم !؟

دانش پنج‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:08 ق.ظ

سلام با تشکر از وبلاگ جالب شما
میخواستم بگم اگه میخواین اصولی وزن کم کنین میتونم راهنماییتون کنم
من خودم ۲۵ کیلو ۲سال پیش تو مرکز رزیم درمانی آرتین وزن کم کردم وبعدش رژیم تثبیت رو گرفتم
وهنوزم وزنم بالا نرفته.۲۲۷۰۷۹۵۸-۲۲۷۳۵۷۳۱

رها پنج‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:13 ق.ظ

خانم دانش من از راهنایی u متشکرم چون من این مرکز رو میشناسم و از دوستام رفتن اینجا میگن هاله جوادیه معجزه میکنه نمیدونم چند کیلو کم کرده ولی خیلی لاغر شده نه موهاش میریزه نه عصبیه ونه...
میگفت جلسه اول متخصص غدد دکتر ناجیان معاینه میکنه و مکملهای رژیمی میده.هم تو تجریش شعبه داره هم سعادت آباد.

پریسا دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 01:55 ب.ظ

سلام هزار آفرین به روحیه و انگیزه ات برای خودت حتما بای خودت جایزه بخر بپای من حساب کن
راستی بای کاهش سایز هم میتوانی موسسه بایلان بروی و یا بجای این همه سختی عمل بالون معده را انجام دهی .

ایدا جمعه 2 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:52 ب.ظ

نه نه بایلاینم نرو
من رفتم هیچ تاثیری ندتره
بالون معده هم نکن
میتونی با رژیم لاغر شی
منم پاااااااااییییییمممممممممممممممم

امین شنبه 29 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:25 ق.ظ

بچه ها من نزدیک 1.5 ماهه با آرتین شروع کردم
تا حالا 10 تا کم کردم
اگه سرعتم همین باشه تا 2 3 ماه دیگه به 20 22 برسونم عالیه
رژیماش خوبه و خیلی به دردسر نمی اندازتت
شل کن سفت کن خوبی هم داره
اذیت نمیشین

سمیرا شنبه 17 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 02:46 ب.ظ

Salam kganuma man gharare farda beram dr javadi omidvaram betoonam regym begoram mitsrsam arezoie laghari ra bebaram on donya!

فرانک جووووووون f a r a n a k شنبه 21 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 10:04 ب.ظ

مرررررررررررررررر ررررررررررررررررررررررررررررررر30عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد