وبلاگ رژیمی صمیم :تقدیم به خودم

اینجا مینویسم تا انگیزه و اراده قوی ام را به خودم هم نشان دهم.

وبلاگ رژیمی صمیم :تقدیم به خودم

اینجا مینویسم تا انگیزه و اراده قوی ام را به خودم هم نشان دهم.

اصلاحات انجام شد.

یادداشت قبلی رو تغیر دادم.چون یه سوتی گنده داده بودم و دستور رژیم ماه رمضون رو یک کم!!! جابجا نوشته بودم.اگه عمل کرده بودین بهش که ۲۰ کیلو چاق تر میشدیم همگی !!!!

اصلاحات: واسه سحری:  وعده شام و صبحانه رو با هم سحر میخورین.

افطار: وعده ناهار رو میذاریم واسه افطار

ساعت ۱۰ شب:  میات وعده های روز یعنی میوه ها رو میخوریم

نظرات 8 + ارسال نظر
اینو پنج‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:07 ق.ظ

سلام
خانومی من هر روز دنبالت می کنم
من ترازو ندارم برای همین هم خودم را با شلوار جین هام می سنجم.
مرسی که اصلاح کردی
البته اون سایت کرمانی رو رفتم اره طرف یا مشکل بارداری شیردهی چیزی داشته یا سابقه بد رژیمی داشته
شاید هم رژیم چاقی بوده می خواسته چاق شه.
خوشحالم که این طوری ادامه می دی مهم اینه که رژیم باید جوری باشه که افسرده نشی و بعد از ۲ ماه مثل قبل شی
البته دلیل اینکه ادم ها کمتر می یان اینه که چون تو اون وبلاگ نمی نویسی فکر می کنن تو این هم نمی نویسی
خوب اونجا رو هم یه آپی بکن مردم گناه دارن
به لاله جون
هم بگم. لاله جون وقتی صمیم ۸۵ بشه توی یه موقعیتی از لاغر شدن و سوخت و سازه که اون موقع که باهاش شروع کنی مدل تغییراتتون خیلی با هم فرق خواهد کرد و اونوقت ممکنه دوباره ناامید شی از رژیم گرفتن
من هم الان حدود ۶۵ هستم ولی با صمیم شروع کردم
خیلی بهتر شده و بهتر هم می شم
تو هم بیا شروع کن و هر روز یه چیزایی از خودت به ماها بگو
فکر کنم اینجا همه انقدر برای هم مهم باشن که مجبور باشی به خاطر محبت بقیه هم ادامه بدی
این کار رو شروع کن تا اراده ات هم قوی شه

سارا پنج‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:19 ق.ظ http://http://www.chistanzendegi.blogfa.com/

سلام صمیم جون امیدوارم حالت خوب شده باشه دیگه . میگم اگه بعد از افطار شام هم بخوریم خوب فایده نداره دیگه .به نظر من آدم افطار همون نون و پنیر و شیر و میوه و آب رو بخوره سیر میشه و بهتره دیگه چیزی نخوره تا سحر هان؟ اینجوری بهتر نیست صمیم من خیلی وزنم نوسان داره هی چاق میشم هی لاغر میشم میتونی بگی چیکار کنم یعنی اگه کم خوری مو همیشه ادامه بدم باربیم ها ولی نمی تونم یه دفعه قاط میزنم و هی پر خوری میکنم بعدشم خودت میدونی دیگه اضافه وزن و عذاب وجدان شدید در ضمن خیلی همه وباتو دوست دارم مرسی از این همه چیزای خوب خوب که می نویسی

مینا پنج‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:46 ق.ظ

سلام:
من قدم ۱۶۷ یا ۱۶۸ الان ۶۱ کیلوام می خوام ۵۳ کیلو بشم! می شه راهنماییم کنی!!!مرسی صمیم جون!

ملودی پنج‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 06:35 ب.ظ http://melody-writes.blogfa.com

جونم صمیم جون قربونت برم من.من هی میخوام نظر بذارم بگم اینکارو بکن اونکارو بکن هی میگم اوا ملودی حرف نزن خودش داره خیلی خوب جلو میره فقط بیا تشویقش کن که همین جور ادامه بده.واقعا هم برنامه ت خوبه صمیم جیگر من همین جور کم کم وزن بیاد پایین خیلی بهتره.
جووونم قربون اون اراده ت .

ملودی پنج‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 06:37 ب.ظ http://melody-writes.blogfa.com/

راستی من خیلی وقت قبل ترا که جوون بودم ننه راجع به تناسب اندام یه چیزایی تو وبلاگم نوشته بودم الان اونا رو برات اینجا میذارم دوباره تا تو هم بخونی هر چند میدونم تو خودت استادی

ملودی پنج‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 06:38 ب.ظ

اینا رو کپی کردم از تو بلاگم.
مطلب دوم در مورد تناسب اندام و اضافه وزنه.اگر جزو گروهی هستید که از ۱۰ کیلو به بالا اضافه وزن دارید باید خصوصی باهاتون صحبت کنم و راهشو بگم ولی اگه دوست دارید وزن خودتون رو ثابت نگه دارید و به تدریج چند کیلوگرم هم از وزنتون کم کنید لازم نیست خودتون رو اذیت کنید.فقط کالری مورد نیاز بدنتون رو با توجه به وزنتون اندازه بگیرید و با توجه به لیست کالری غذاها همون مقدار کالری مصرف کنید و بعضی وقتها کمتر.این جوری میتونید همه چیز بخورید و چاق نشید.از ورزش و راه رقتن غافل نشید.لازم نیست ورزشکار حرفه ای باشید و باشگاه برید.البته اگه وقتشو دارید برید ولی اگه ندارید توی خونه ورزش کنید.با آهنگ حرکات موزون انجام بدین.تند برقصید .از هر فرصتی برای حرکت دادن بدنتون استفاده کنید.برای هر کار کوچیکی از ماشین استفاده نکنید.بدنتون رو به راه رفتن عادت بدین.سبزیجات و اب زیاد بخورید .زیادتر از حد معمول نخوابید.باور کنید دیدن یک اندام موزون و متناسب در آینه ارزششو داره که خیلی چیزها رو کم بخوریم و راه بریم و برای دو قدم راه از ماشین شخصی و تاکسی استفاده نکنیم و حتی صبح زود یا عصر از خواب و استراحت الکی خودمون کم کنیم و وقتی رو به پیاده روی تند اختصاص بدیم.

ملودی پنج‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 06:38 ب.ظ

مطلبی که دفعه قبل راجع به تناسب اندام نوشتم رو اینجا کامل میکنم.در مورد چاقی موضعی.خیلی ها دلشون میخواذ که فقط یک قسمتهای خاص از بدنشون لاغر بشه.البته این کار نیاز به وقت و حوصله داره ولی امکان پذیره.شما نباید انتظار داشته باشید در عرض یک ماه مانکن بشید.باید برنامه ریزی کنید و صبر و حوصله و پشتکار داشته باشید.

هیچ خبر داشتید که معمولادو سوم اضافه وزن بدن تو شکم انباشته میشه؟یعنی اگه مثلا ۵ کیلو اضافه وزن دارید دو سومش مربوط به شکمتونه.مراقبت و ورزش نکردن در دوران بارداری هم که دیگه باعث شل شدن عضلات شکم و بزرگی اون میشه.تنها راه داشتن شکمی صاف ورزشه اونم ورزش حساب شده و روی اصول.برای سفت شدن عضلات شکم هر روز سه بار در حالت ایستاده یا راه رفتن شکم خودتون رو کاملا داخل بکشید و هفت د قیقه به همون حال نگه دارید.اینجوری شما ۲ ماهیچه موجود در دیوار شکم رو تقویت میکنید و مانع چروک و افتادگی اون میشید.برای ورزش هم میتونید کتاب "شکم صاف اندام زیبا" نوشته دان آنتونی(Done Antony) مترجم جعفریه صادقی رو بخرید و طبق دستور کتاب عمل کنید.حواستون باشه که اگه حوصله ورزش درست رو ندارید و یکی در میون و پس و پیش میخواین انجام بدین اصلا ورزش نکنید که فرم بدنتون رو از دست میدین و گرفتار تر میشین. سونای بخار(نه خشک) و ماساژ دادن توسط ماساژور ماهر توی همون سونا هم واقعا نتیجه بخشه.

اگر دچار سلولیت هستید هم که باز خصوصی باید راهشو بهتون بگم چون مطلبش طولانی میشه

شادی جمعه 23 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:51 ب.ظ

سلام
می گم این مقداری که واسه هر وعده میخوری واسه همه یکسانه؟یعنی من که ۸۰ کیلوام باید همونقدر که تو می خوری بخورم؟آخه دیدم فقط برنج و گفتی اونا که وزنشون کمتره کمتر بخورن یعنی بقیه خوراکیها مقدارش تغییر نمی کنه؟لطف می کنی اگه توضیح بدی.ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد