وبلاگ رژیمی صمیم :تقدیم به خودم

اینجا مینویسم تا انگیزه و اراده قوی ام را به خودم هم نشان دهم.

وبلاگ رژیمی صمیم :تقدیم به خودم

اینجا مینویسم تا انگیزه و اراده قوی ام را به خودم هم نشان دهم.

بسم الله الرحمن الرحیم

نویسنده این وبلاگ یه خانوم زیبا  و دارای قد بلند و وزن بلند تر!! و عریض تر!!! و شکمی قلمبه  می باشد که به علت قد بلند و پخش بودن اضافه وزن در کل بدن اصلا بیریخت نیست و حالا در این مکان  مصمم است رژیم خود را به سرانجام برساند.

رژیم گرفتن رو از سر تفریح شروع نکردم(حداقل این بار!) در مورد خودم بگم که همسر محترم  و مهربان و عزیز دل بنده، خیلی هم دوسم داره و وزن بلندم!! رو زیاد!!!!!! به روم نمیاره ولی همیشه در حسرت این لباسای جینگولی به تن من مونده. یه بار 6 سال پیش که هنوز مجرد بودم حدود 25 کیلو کم کردم و ماه شدم. نه پوستم خراب شد نه بیریخت شدم و نه چروکیده!!در عرض دو ماه 4 تا مانتو خوشگل خریدم و مردم از احساس خوش هیکلی!!به مرور شنا و کلوپ ورزشی و رژیمم رو ول کردم و برگشت.تا هنوز نی نی دار نشدم میخوام به خودم برسم. اگه بهتون بگم چه رژیم هایی گرفتم و جی شد به هم خورد خنده تون میگیره.سه سال پیش در اوج وزن کم کردن و بدو بدو تو رژیم بودم که یکی از بستگان نزدیکم فوت کرد و خب! چه توقعی دارین.؟ رژیم هم به لقاء  الله پیوست. یه بار ورزش صبحگاهی و پیاده روی رو با رژیم شروع کردم که محل کارمون ورزش رو در ساعت اول اداری  ممنوع کرد و منم از خدا خواسته رژیم رو گذاشتم کنار. یه بار تا رژیم رو شروع کردم فرداش از 10 تا پله افتادم با مخ پایین و باید تقویت میشدم دیگه!!! دفعه دیگه تو عید نوروز رژیم گرفتم و خوب هم پیش رفتم ولی شارژ اعتبار رژیمم پیش دکتر تموم شد و پول بابت شارژ دوباره ندادم و واسه وزن و پیشرفت و مشاوره هم نرفتم پیش دکتر!(یعنی رام ندادن!!) و منم باز رژیم رو گذاشتم رو تاقچه تا  خوب خاک بره تو جسمش!!!

 

من بر عکس خیلی ها که رژیم میگیرن از خودم و هیکلم بدم نمیاد ومتنفر نیستم.تنفر از بدن باعث میشه باهاتون لجبازی کنه  و به دل شما راه نیاد.فقط دفعه آخری که خودم رو تو آینه دیدم جا خوردم.چند روز تو فکرم بود که شروع کنم. و روز سه شنبه 6/6/ 86 از خواب بیدار شدم و تصمیم خودم رو گرفتم.از صبحانه هم شروع کردم. اونایی که به خوردن علاقه دارم میدونن چقدر روز تعطیل واسه آم رژیمی  سخت  وخطر ناکه ! این بار تصمیم گرفتم به  رفتارهای قبلی و اشتباه  خودم  بیشتر فکر کنم و جالبه که خیلی چیزا یاد گرفتم.

 

1- من همیشه رژیم گرفتنم رو مثل همه کارای دیگه ام تو بوق و کرنا میکردم و به دوستام زنگ میزدم و میگفتم دارم رژیم میگیرم و اونا رو هم دعوت میکردم با هم شروع کنیم وخلاصه تب  تند من زود به عرق مینشست و بعد از مدتی که رژیم رو رها میکردم ابروی رفته و نظر اونایی که با ذوق و شوق و اراده ای فولادی!! از شروع برنامه ام بهشون گفته بودم منو خیلی اذیت میکرد و از پایبندیم به رژیمم  و حتی شروع بعدی کم میکرد.

 

2- هر روز خودم رو وزن میکردم و از کم شدن نیم کیلوها هم خیلی ذوق میکردم  و به همسری هم میگفتم و جوری شده بود که دفعه آخر بهم گفت چه فایده!! که این خوشحالی ها خیلی دوام نداره!! و یه جورایی انرژی خودم رو رو اهداف کوچیک میذاشتم و اینجوری میشد که با کم کردم مثلا 5 کیلو فکر میکردم شق القمر کردم و مغرور میشدم و خیالم راحت میشد و رژیم رو شل میگرفتم! اما حالا یاد گرفتم خونسرد باشم و خیلی  رو کاهش وزن های جزیی سرمایه گذاری نکنم و هدف بزرگ و کاهش  حداقل 30 کیلویی رو در نظر بگیرم چون واسه من اینجوری جواب میده!!(نباید خودم رو خیلی واسه خودم لوس کنم!)

 

3-قبلا به خودم میگفتم چشمم تو رژیم نباید گرسنه باشه و مثلا اگه ماکارونی  ممنوع بود برام میگفتم دو قاشق که چیزی نمیشه و همین یه ذره ذره ها منو یه رژیمم کمتر و کمتر پایبند می کرد و یهو میدیدم دارم همه چی میخورم و اونم بدون رعایت کالری و اندازه لازم.خیلی ها ممکنه بگن  تو باید سر سفره خونواده لاغر بشی.من میگم درست!ولی اگه حد و مرز و قاونن داشته باشی حتی کم ،خیلی بهتر از بی قانونی تو برنامه رژیم است.

 

4- ورزش خیلی تو رژیم تاثیر داره و متاسفانه من وقت زیادی واسه این کار ندارم.فقط سعی میکنم پاده روی حتی کوتاه رو انجام بدم تا بدنم از قند سوزی به چربی سوزی تغییر رویه بده!!(دوگانه سوز شدیم رفت!!)بنابر این سعی میکنم با نگه داشتن و فرو بردن شکمم به مدت 7 دقیقه عضلاتش رو سفت کنم و نذارم خیلی شل بشن. بین این 7 دقیقه ها هم فاصله میذارم.مثلا  15 دقیقه بعد دوباره به مدت 7 دقیقه عضلات شکم رو محکم میدم تو وراه میرم و کارام رو میکنم.ضمنا درحالت خوابیده این کار هیچ تاثیری نداره!

فعلا برای شروع همین ها رو میگم.

و با شجاعتی وصف نشدنی وزن شروع و وزن  فعلی رو میذارم تا یادم نره  چی بودم و با ارده قوی و همت عالی چی شدم!! جالبه که اون روز که رفتم رو ترازو خشک شدم از تعجب.اصلا باور نمیکردم.من تا دو-سه  هفته قبلش 98 کیلو بودم و یهو رو ترازو دیدم شدم 105 کیلو. همیشه تصور یه آدم 100 کیلویی برام مسخره و خنده دار بود و من خودم حالا یک 105 کیلویی شده بودم. یه تلنگر درست حسابی خورد بهم و تصمیم گرفتم زودتر شرایط فعلیم رو عوض کنم. با همه صمیمتی که با همسرم دارم هرگز نتونستم وزنم رو بهش بگم چه الان چه اون موقع که خیلی کمتر بودم. ممکنه خیلی ها بهم بخندن و مسخره ام کنن که دختر  چاق و خپل و گنده ای هستم.!ولی  بذارین تا وقتی به وزن مناسب رسیدم  ببینین چطوری همه اونا میان و ازم دستور رژیمم رو میخوان و مهم تر از همه نکات ریزش رو.به هر حال خودم هنوز هم از خودم بدم نمیاد و فقط دوست دارم سالم تر باشم وبیشتر زنده بمونم  سال های بیشتری کنار همسر مهربونم زندگی کنم.

 قدم 172 سانته و باید وزنم رو به 65 کیلو برسونم چون استخون بندی درشتی هم دارم و ریزه نیستم و از بچگی تپل بودم.پس من برنامه ام رو واسه 40 کیلو تنظیم میکنم. و حالا روند کاهش وزن من در این چند روز:

شروع  : 6/6/ 86  وزن اولیه  105 کیلو

یکشنبه 11/6/86    وزن فعلی  101.5 کیلو

کاهش وزن در این مدت  3 کیلو ونیم

البته تعجب نکنین.من کلا بدنم خیلی  به رژیم جواب میده و نوسانی وزن کم میشه.مثلا تا سه روز یک گرم کم نمیشه و بعد تو دوروز بعدی یهو دو سه کیلو کم میکنه.مدل خنگولی داره دیگه بچه!! همین طوری هم وزن اضافه میکنم.در کل اگه خوب رعایت کنم و مواظب خودم باشم خیلی باهام راه میاد طفلی!

ضمنا اگه دوستانی هستن که میخوان با هم شروع کنیم بیان و گزارش  کاهش وزنشون رو بنویسن تا اینجا بذارم. ضمنا  هدف من از شروع این رژیم  خریدن لباسای خوشگل و هیکل قشنگ و تیپ خوب نیست.یعنی همه اش این نیست. از روزی که خوندم تو دوره حاملگی  تا 15 کیلو وزن اضافه میشه  تصور کردم چی میشم.دوست ندارم بچه چاق و مریض داشته باشم یا تو سن 35 سالگی نتونم دو قدم راه برم  و گرد و قلمبه تر بشم.از همین الان جلوی زانو درد و آرتروز و فشار خون و قند بالا و سکته قلبیم رو میخوام بگیرم.

پ.ن.

دیشب شام رستوران دعوت بودیم .فک میکنین چی خوردم؟ کباب  بدون برنج و نون و نوشابه-  سالاد  خوردم و ماست و گوجه و تمام! خیلی هم سیر شدم.اولش فک کردم خیلی باید سختم باشه  ولی آخرش دیدم سیر سیر شدم. خیلی به کار خودم افتخار میکنم.چون دومین دفعه ای است توی این چند روز که رفتم مهمونی و خودم رو خوب کنترل کردم.تموم اون غذاهایی که توی این همه سال خوردم انقدر بوده که این محروم شدن ها!!!!!!!!!ارزش آب کردن اونا رو داشته باشه!

منتظر سوت و کف زدن ها و تشویق های دوستانی که احیانا منو شناسایی کردن هستم!!

نظرات 50 + ارسال نظر
بلفی یکشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:01 ب.ظ

تو می‌تونیییییییییییییییییییییییییی...

اقلیما یکشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:14 ب.ظ

سلام صمیم...خوبی؟
یاد این کلوپای ترک اعتیاد افتادم!البته رژیم و کم خوری هم یک نوع ترک اعتیاد می تونه باشه!....من هم پایه م ولی فقط یه چیزی رو نگفتی!مدل غذایی که باید خورد.هرچند کلا با وزن کم کردن های یک هویی موافق نیستم.همچین وزن کم کردن هایی زود هم جایگزین میشن!...من هم مثل تو فکر میکنم اگه امکان ورزش باشه می تونه راه خوب و قابل قبولی باشه!
.......
من هم قدم و هم وزنم از تو خیلی کمتره!اما دوست می دارم کمی لاغرتر بشم و به مقدار زیادی هم مانکن بشم:دی... خب چطوری و از کی شروع کنم؟
پیش به سوی موفقیت!!!!!!!

ملودی یکشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:17 ب.ظ

این دفعه حتما میتونی آفرین ادامه بده.خوشم اومد دلیلات منطقیه و همش بستگی به سلامتیت داره تو با این قد بلندی که داری حتی اگه ۶۵ کیلو هم نباشی و بیشتر باشی بازم ماه میشی دختر.
ببین صمیم جون من خیلی دلم نمیخواد دخالت کنم و بگم اینو بخور اونو نخور و مثلا فلان چیزو به جاش اونو میخوردی بهتر بود و کلافه ت کنم ولی لیست کالری رو ها رو همیشه همرات داشته باش و از جایگزینا استفاده کن تا دلت یه چیزی رو نخواد و تنوع هم بشه.
ببینم چیکار میکنیا بووووووسسسس

شبنم یکشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:42 ب.ظ http://shabitanha.persianblog.ir

سلام صمیم جان پس چرا ننوشتی چی میخوری و چی نمی خوری ؟ آخه منم میخوام شروع کنم ولی به قول تو هر وقت توی بوق و کرنا کردم بدتر شد و عمل نکردم فقط حرفم افتاد تو دهن آدما البته من نسبت به اینکه زایمان کردم و قدم که ۱۶۸ سانته خیلی از خودم بدم نمیاد ولی همیشه دوست داشتم بتونم به زمان قبل از ازدواجم برگردم آخه اون موقع ۶۳ کیلوم بودم و یهو ۱۵ کیلو بعد از ازدواجم اضافه کردم از بس خوردم و خوابیدم . ولی الان از اینی که هستم خیلی هم بدم نمیاد ولی باید باید باید لاغر بشم . پس منم پایه هستم.

[ بدون نام ] یکشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:27 ب.ظ

Samim jan ye sary be in site bezan http://anarweightloss1.blogfa.com/
inja ham matalebe khobi mitooni peida koni + angizeh

اینو یکشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:36 ب.ظ

ملودی جون اون لیست کالری های جایگزین را از کجا می شه اورد
منم ۱۶۹ قدمه قبلا ۵۹ کیلو بودم که بد نبود یه مدتی به ۵۲ رسیدم که عالی بود اما الان باورم نمی شه شدم ۶۸ کیلو (در عرض ۶-۷ ماه) دست به خودم می زنم به گوشت می خورم حالا حساب کن تو آینه ببینم؟!!! حالا هم موافقم باهم شروع کنیم
چی بخوریم چی نخوریم کی بخوریم؟؟؟!!!
البته من مشکل عدم تحرک هم دارم از صبح تا شب ۱۰ ۱۲ ساعتی سر مار نشستم روی صندلی هر از گاهی هم راه می رم

بهار یکشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:59 ب.ظ http://nashenase-hamdel.blogsky.com

بابا ایول. فکر کردم ۶۸ کیلویی. اما عیب نداره. هرچفدر باشی. مطمئنم میتونی موفق بشی.موفق باشییییییییییییییییی

نرجس یکشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 04:52 ب.ظ http://narjess.persianblog.ir

ای ول صمیم با اراده........

آهو یکشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 05:51 ب.ظ http://www.tarahiezendegi.blogsky.com

صمصم ای ول به اراده ای که داری .
من برعکس شما در حال رژیم گرفتن برای چاق شدن هستم .
و چندین ساله که وزن من حتی یه کیلو هم تغییر نکرده ، و دارم از لاغری میمیرم . شاید اگه لازم باشه کارهای که من انجام میدم رو برات مینویسم .

[ بدون نام ] یکشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 06:38 ب.ظ

سلام صمیم عزیز.
منم همین الان تصمیم گرفتم که دیگه دست دست نکنم و با تو شروع کنم .درسته هدفم کوچیکتره و ۵ کیلو می خوام( از ۵۸ به ۵۳ ) اما از همین امشب با حذف غذاهای نامفید و غیرمغذی و نون و برنج اضافی شروع می کنم . میوه خوری رو تقویت می کنم . تا شبی نیم ساعت ورزش نکردم اجازه خوابیدن ندارم .
تلاش برای هدف شیرین همیشه شیرینه . آقای همسرامون بیشتر از قبل به ما افتخار می کنن .!!!!
از حالا خرید لباسای جینگولو شروع کن . شک ندارم که می تونی .

لیلی یکشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 06:39 ب.ظ

قبلیه من بودم .اسممو فراموش کردم . :)

فارا یکشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 06:52 ب.ظ

عالیه صمیم...عالی...
منم هم قد تو هستم با استخون بندیه درشت...مدت های طولانی چاقی رو تجربه کردم...ولی الان خدا رو شکر به وزن دلخواهم رسیدم...با این روحیه ای که من ازت سراغ دارم قطعا می تونی...این بار رو شل نگیریا دختر...اب رو فراموش نکن...به مقدار زیاد اب بخور،حتی اگه شده به زور...

رعنا یکشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 07:02 ب.ظ

منم بازی صمیم جونم
دوست خوبم من هم با شجاعت اعتراف می کنم که
با قد ۱۶۶
وزنم ۹۳ کیلو هست و می خوام بشم ۵۸ !!!!!!!!!!!
من هم از امشب پایه ات هستم و گزارش کار می دم
خیلی ماهی
دوستت دارم
راستی مرسی بابت ایمیلت
بوس

فروغ یکشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 07:21 ب.ظ http://www.annacarnina.blogfa.com

سلام صمیم بانو
کجایی کم پیدایی؟اومدم دعوتت کنم واسه یه جشن تو وبلاگم.فردا منتظرم

قزن قلفی یکشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:19 ب.ظ http://afandook.blogsky.com

من از طرف اعلی حضرت شیطان جان اومدم .
می خوام به همتون بگم دل همتون بسوزه من رژیم ندارم ! :دی
:))

گندم یکشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:33 ب.ظ http://gandooom.persianblog.ir

سلام صمیم . من یه چند وقتی هس وبلاگتو می خونم ولی کامنت نمی ذارم . بابا با ارادهههههههههههههه . خیلی باحالی . منم پایه ی رژیمتم . البته من فقط ۵ کییلو اضافه دارم . من قدم ۱۷۳ هست و وزنم هم ۶۵ بود ولی الان یه چند روزیه که دارم رژیم می گیرم ! فک کنم یه چند گرمی !!!! کم کردم ! موفق باشی . راستش وبلاگتو دیدم بیشتر مصمم شدم که رژیممو ادامه بدم . بای عزیز

مهرانه یکشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:32 ب.ظ http://mehraneh63.persianblog.ir

اخه من قربون خدا برم که در وزن ماها اصلا تناسب رو رایت نکرده .من دارم از اون طرف پل میوفتم قدم ۱۶۲ وزنم ۴۱ توروخدا یه رژیم چاقی اگه سراغ دارید به من بدید وقتی میخوام لباس بخرم عذا میگیرم مخصوصا برای شلوار خریدن :))

تازه عروس دوشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:16 ق.ظ

ما میتوانیم...
صمیم جون این وبلاگت خیلی ماهه و ممنون از اینکه مینویسی و ممنون تر میشیم اگه رژیمت رو واسه ما هم بزاری.
من وزنم ۱۰۷ و قدم ۱۶۸
با هم شروع میکنیم

اقلیما دوشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:27 ق.ظ

به به می بینم که آدمهایی هستیم بسیار زیاد با آرزوهایی مشترک...خوش به حال این مهرانه و اهو اگر اشتباه نکنم البته!...صمیم خب بیا بگو چی بخوریم و چی نخوریم!

زهره دوشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:31 ق.ظ

سلام صمیم خانوم من چند وقتی هستش که وبلاگتون رو میخونم به نظرم خیلی خوبه . در مورد رژیم هم ازتون کمک میخوام اخه من چند بار رژیم گرفتم و ۵ـ۶ کیلویی هم کم کردم ولی دوباره سر جای قبلیم اومدم ـمن ۱۹ سالمه با قد ۱۶۵ و وزن۷۷ وباید۲۰ کیلو کم کنم امشب وقتی این وبلاگتون رو خوندم تصمیم گرفتم که شروع کنم خیلی ممنون از وبلاگتون.

ژ یگولو دوشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:12 ق.ظ

سلاممم خانوم خانوما...

هورااااااااااااااااااا..شوتتتتتتتتتتتت..سوتتتتتتتتت...تشویق...

ایشالا که حتما حتما موفق میشی..تو مث این اسمت هستی..صمیمی..مصممی...
تو همه کارات به خاطره همینم هست که تو کارات موفق بودی..تو درست..تو زندگیت..تو کارت..تو همه چی..

برات ارزوی موفقیت میکنم عزیز...

آرزو دوشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:13 ق.ظ http://man-shosho.blogsky.com

سلام صمیم خانم. من مدتی وبلاگ شما رو می خونم. من قدم ۱۶۲ و وزنم ۱۴۵ پونده و باید برسه به ۱۳۵ پوند. یعنی ۵ کیلو تقریبا اضافه دارم و خوشحال میشم تو این برنامه رژیمی به شما ملحق بشم. غذا رو میتونم کم کنم ولی خوب خیلی چیزا که تو ایران راحت تهیه میشه اینجا نمیشه. بازم سعی ام رو می کنم. خبرم کنید.

صفا دوشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:32 ق.ظ http://manigerdoo.persianblog.ir

سلام صمیم جان.
عزیزم خیلی خوش م اومد از این پشتکار. این وبلاگ هم خوبه چون لااقل هر وقت میای سر بهش می زنی می بینی که باید ادامه بدی.
من ۱۶۶ قدمه و قبل از حاملگی ۶۳ کیلو بودم و حالا بعد از یکسال که مانی من ۱ سالش شده ۷۰ کیلو هستم و خیلی ناراحتم.
اگه ممکنه دستور رژیمت رو بده.
البته من نمی تونم جلوی شکمم رو بگیرم و مثلا بستنی نخورم.
ولی باریکلا منم شروع می کنم.

optimist دوشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:18 ق.ظ

سلاااااااااااام صمیم جون باربی !
خوبی ؟؟؟؟

تو می تووووووووووووووووووووووووووووونی ، این از اون چشم های نازت پیدا است .

هوووووووووووورا ، هووووووووووووووووورا . صمیم صمیم .

سارا دوشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:21 ق.ظ http://sarar.persianblog.ir

سلام صمیم جون
وبلاگ نو مبارک
منم ۲۰ کیلو اضافه وزن دارم.چندین بار رژیم گرفتم اما یهو یه تعطیلی خفن خورده بهش ولش کردم!
حالا من و آقای همسر از شنبه رژیم رو شروع کردیم و قراره دیگه ولش نکنیم تا نتیجه بده.البته آقای همسر نمیذاره من زیاد لاغر شم. میگه حداکثر ۱۰ کیلو.
چیزائی که میخوریم و نمیخوریم ایناس:
هر روز صبح یک لیوان آب با آبلیمو میخورم.
برنج و نوشابه اصلا نمیخوریم. نون بعضی وقتا برای صبحانه. سیب زمینی و بستنی خیلی خیلی کم.میوه و شیر و ماست هر روز میخوریم. غذا هم هرچیزی که ترجیحا سرخ نشده باشه بدون نون میخوریم.البته من به جای صبحانه بیشتر شیر میخورم و ۲تا بیسکویت ساقه طلائی.
چائی هم که من همیشه بدون قند میخورم.
قراره که بعضی شبها هم بریم پیاده روی. امشب میریم احتمالا.
امیدوارم توهم به وزنی که میخوای برسی.

رویا دوشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:30 ق.ظ http://mfkhaterat.parsiblog.com

سلام صمبم جون من همیشه وبلاکتو میخونم اما زیاد برات نمی نویسم البته گمونم یه بار دیگه هم برات نوشتم

گلم منم اضافه وزن دارم ولی البته فکر میکنم هر روز هم داره بیشتر میشه
من قدم فکر کنم از همتون کوتاه تر باشه من
۱۵۶ وزن دارم و قاعدتاْ فکر کنم باید ۵۰ باشم ولی ۵۷ بودم و الان ۶۰ که حدود ۱۰ کیلو زیادتر از حد معمول دارم
میشه منو هم راهنمائی کن

پرند نیلگون دوشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:37 ق.ظ

بهت تبریک می گم . خیلی خوبه که بدنت زود جواب میده . من هنر که کردم تونستم توی یه سال وزنم رو وقتی تا یه حدی اومد پایین ، ثابت نگه دارم . چون انقدر توی این یه سال استرس داشتم که می دونستم نمی تونم منظم کار کنم روی این قضیه و بعدش ممکنه به همین دلیل با خودم بگم نه بابا این کارا جواب نمیده و ... اون وقت کلا هیچ وقت شروع نکنم . میام این جا رو می خونم و درسهای عبرت آموز رو برای خودم حفظ می کنم .
پیروز باشی

خانومی(کلبه تنهایی) دوشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:06 ق.ظ http://khanoomiiiii.blogfa.com

سلام صمیم جون وبلاگ نو و اراده نو مبارک خوب کاری کردی با زدن این وبلاگ دیگه مجبوری ادامه بدی ما صمیم باربی میخوایم دوست مجازی من دلم میخواد یه روز وقتی باربی شدی ببینمت

خانم حلزون دوشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:29 ق.ظ http://www.niyaz5959.blogsky.com

میدونی دارم به چی فکر می کنم به علی و به اون شبهای که تو روی شکمش کفتر بازی می کردی
خیلی ارادت قویه من ۷۱ کیلو هستم وقتی فکرش رو می کنم که ۱۱ کیلو کم کنم تا بشم ۶۰ نفسم بند می یاد . خوشبحالت
اگه میشه جزئیات رژیمت رو بنویس از صبح تا شب

شبنم دوشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:32 ق.ظ

سلام صمیم جون -
منم ۱ ماه که شروع کردم به ورزش و کم خوردن - من قدم ۱۶۵ هستش و وزنم ۷۲ منم مثل تو با همه صمیمیتی که با همسرم دارم ولی تا حالا وزنمو بهش نگفتم - ۲ ماه دیگه هم عروسیمون هستش وقتی دیروز دیدم که میخوای وبلاگ رژیمی بسازی خوشحال شدم و گفتم خب من که دارم ورزش میکنم رژیمم هم با این وبلاگ درست انجام میدم - دوست دارم برنامه رژیمتو بدونم البته اگه دوست داشته باشی بدی اگه موافق بودی بگو که بهت ای میل بزنم تا از اون طریق ادامه بدیم
خیلی خیلی ممنون

رز دوشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:33 ب.ظ http://www.rosaceous.blogfa.com/

سلام.
می گم احیانا راه حلی داری برای اضافه وزن، من چرا چاق نمی شم، همش ۵-۶ کیلو، راه حلی داری صمیم جون؟

رز دوشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:34 ب.ظ http://www.rosaceous.blogfa.com/

یعنی توی دیشب اینهمه خوردی کباب - نون- نوشابه-سالاد و ماست و گوجه بازم می گی من خیلی نخوردم؟!

دنیا دوشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:05 ب.ظ http://www.world-of-mine.blogfa.com

سلام/خوبی؟/باباایول/فکرنمیکردم اینقدرجدی باشی دراین مورد/آفرین.../تومی تونی...

صمیم به رز دوشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:27 ب.ظ

خوشگل! من نون و نوشابه که نخوردم. کباب لاغر و مردنی رو هم خالی خوردم.این تهمت بزرگ رو نتونستم تحمل کنم گفتم بیام وا مصیبتا راه بندازم.!!!!!!!!!!!!!!
دیگه نبینم تو شیکم من بدون اجازه چیز میز بریزین ها؟!!!!!!!الان دارم از گشنگی میمیرم .سر کارم!خیار دارم اما بوش آدم رو رسوامیکنه اینجا هم شلوغ!!

شیلا دوشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:21 ب.ظ http://godscourtyard.blogfa.com

صمیم جون کو پس این برنامه رژیمت؟

نوشی دوشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:58 ب.ظ http://nuchi.blogsky.com

ای ول ای ول
آفرین به اراده! امیدوارم به هدفت برسی و همینطور قوی باشی.
خیلی خوشم اومد. اصولا بچه های با استعداد و کوشا و با پشتکارو باید تشویق کرد.
باریک الا

زهرا دوشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 04:20 ب.ظ http://777rosesorkh.blogfa.com

سلام خانومی ..مبارکه خونه جدید خیلی فکر خوبیه ....ولی حتما با ورزش همراه باشه عزیزم ......
تو ارادهی خوبی داری حتما موفق میشی بعدشم کههههههههه خیلی خوبه برای پیشگیری از عواض چاقی این فکرو کردی موفق باشی.
اهان اره ادرس جدیدو بذار جای قبلی

لادن سه‌شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:14 ق.ظ

سلام صمیم جون مدت هاست که وبلاگتو میخونم اما اینجا چیزی ننوشتم یه چیزه خیلی جالب بهت بگم من همیشه تصور می کردم که تو یه زن قد بلند اما خیلی لاغری با اینکه گاهی مینوشتی تپلی اما باور نمیکردم به هر حال تبریک میگم بابت ارادت .من هم 20 کیلو اضافه دارم هم دردیم عزیزم .

حاج باران سه‌شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:34 ق.ظ

سلام.
اول: این اسم وبلاگت منو کشته. خیلی قشنگه
دوم: ابتکار قشنگیه
سوم: اگه وقت ورزش کردن نداری برقص. حداقل روزی نیم ساعت.
چهارم: یادمه نوشته بودی صبح آبلیمو میخورم.. نخور.
پنجم: اگه بخوای خیلی علمی شروع کنی خیلی خوبه که اول بری آزمایش تیروئید و بعد هم قند خون و حتما حتما فشار خونت رو مدام کنترل کنی.
ششم: به جای قاشق از چنگال استفاده کن.
هفتم: کاهش حدود دو نیم درصد از وزن بدن در پنج روز اصلا چیز عجیبی نیست. روش هایی هست که میشه حدود پنج درصد از وزن بدن رو در همین مدت کم کرد! ولی چون خطرناکه بهت نمی گم.
هشتم: به زودی میرسی به مرحله استپ. یعنی وزنت حتی ۱۰۰ گرم هم پایین نمیاد. هر وقت به این مرحله رسیدی بهت میگم که چطور ازش عبور کنی.

رها(ستایش) سه‌شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:51 ق.ظ http://setayesh07.blogfa.com



سلام خانم گل تپل مپل ناز

بابا افرین داره این ارده و هدفت

برات دعا میکنم اراده ات کم نشه
و ادامه بدی

ما منتظر صمیم باربی هستیم

خیلی خوشم اومد وقتی گفتی همین طوری خودتو دوست داری

راست میگی تا از خودت انرزی منفی ساطع کنی لا مصب قفل میکنه

سحر یکشنبه 18 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:41 ق.ظ

میشه بدونم قد و وزن آقاتون چه قدر هستش؟

پانته‌آ چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:23 ب.ظ http://pnt17@blogfa.com

سلام. موفق باشی.
من هم رژیم دارم!
اگه موافق باشی می تونیم تجربه هامون رو مبادله کنیم.
منم می خوام یه ۳۰ کیلویی کم کنم!

نازی شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 04:58 ب.ظ

به نام خدا سلام من هم درست به مشکل شما گرفتارم اما با وزن کمتر وقد کوتاهتر به گفته دکتر حدود 10تا12 کیلو اما همین هم داغونم کرده هرروز زهر می خورم به جای غذا اعصابم داغون میشه وقتی مهمانی می روم واین خانم های باریک را می بینم من 70 کیلو هستم با قد 164 موفق باشی

عاطی جمعه 18 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:48 ب.ظ

سلام دوستان ، منم 165 وزنمه ولی 73 کیلو. 1 بار واسه عروسیم تا 60 کیلو اومدم با ورزش طی 6 ماه ولی بعدش تا 76 کیلو هم رفتم . پارسال رژیم گرفتم شدم 70 ولی بلزم دارم چاق میشم. لطفا منم بازی بدید. از خودم دارم خجالت میکشم. صمیم جون منم مطمئنم موفق میشی

Anna پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:03 ب.ظ

Mer30 azizam asheghe web sitetam

hamta یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:32 ب.ظ

mer30 samim jun babate in hame matalebe jaleb va besyar mofid.man vaghean asheghe vebsitet shodam

مرضیه شنبه 7 دی‌ماه سال 1392 ساعت 06:05 ب.ظ

سلام صمیم جان خوبی؟!من تازه وبتو پیدا کردم!منم خیلی دوسدارم لاغرشم۲۰سالمه قدم۱۶۳ وزنم۶۱میخام تا۵۰برسم البته من کمکاری تیروئیدم دارم ک بخاطراون یهوچاق شدم توسن بلوغ!دیگه درمونده شدم میخام۱۰_۱۲کیلویی وزنمو کم کنم ولی نمیدونم ازکجا شروع کنم بعدشم چون دانشحوهستم و مامان غذا درس میکنه(که البته چربو چیلی و خوشمزه)نمیدونم چطور میتونم برنامه ی غذاییمو با برنامه ی غذایی خونه تنظیم کنم!میشه کمکم کنین؟خواهش میکنم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:48 ق.ظ

هنوزم وبلاگتو چک میکنی?
منم از فردا انشالا میخوام شروع کنم،
قدم 175 هست و وزنم 120.4..البته همه حدود 100 حدس میزنن وزنمو ولی متاسفنه120 هستم،،
قبلنا یه بار پیش دکتر کرمانی رفته بودم
بزار من یه هفته دیگه انشالا بهت خبر میدم

تانیا جمعه 13 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 06:54 ب.ظ

صمیم جون من تیرویید دارم چی کار کنم ?

فرانک جووووووون f a r a n a k شنبه 21 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 10:33 ب.ظ

صمیم جونم سلام گلم
من میخوام باهات شروع کنم امیدوارم بتونم من 82 کیلوام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد