وبلاگ رژیمی صمیم :تقدیم به خودم

اینجا مینویسم تا انگیزه و اراده قوی ام را به خودم هم نشان دهم.

وبلاگ رژیمی صمیم :تقدیم به خودم

اینجا مینویسم تا انگیزه و اراده قوی ام را به خودم هم نشان دهم.

ادامه برنامه....

 مشاورم گفت پیشرفتت عالیه و  یک صد آفرین خیلی جانانه  بهم گفت.

وزن کنونی :  ۸۹ کیلو

وزن سابق: ۱۰۵ کیلو )با افتخار هم مینویسم چون دیگه الان اون نیستم که!!!!!

کاهش وزن پس از مراجعه به این مشاور  و اجرای رژیم : ۶ کیلو در یکماه و نیم

برنامه آتی: ادامه رژیم به صورت کاهش بین  ۵/۱ الی۱ کیلو در هفته

فعالیت هفتگی : سه نوبت مرتب ورزش در هفته ( درسالن) به مدت ۱ ساعت هر نوبت و حداقل دو بار شنا در هفته دارم.پدرم در میاد چون بعد از ۸ ساعت کار تازه باید برم سالن !ولی وقتی میام بیرون به اندازه یه تانک انرژی دارم بس که بی شرف باحاله.

درجه پایبندی : خیلی جلوی خودم رو دارم میگیرم و خوشبختانه سایزم به طرزی دیوانه وار داره کم میشه.

 

 

روز هفته

صبحانه

 

نهار

شام

شنبه

یک کف دست نون+ یک تخم مرغ آب پز+ گوجه و خیار

۱۰۰ گرم گوشت چرخ کرده به صورت   ۸ تکه کباب دیگی (بدون روغن) و یا ۳ عدد کتلت (در روغن +سالاد

 نکته:گوشت قابل تعویض با 4 سیخ جگر است.

سوپ جو (۲ ق جوی پخته+۲ هویج کوچک+گوجه فرنگی و سبزیجات تازه+نصف سر ران مرغ)

یکشنبه

یک کف دست نون+ پنیر + گوجه و خیار+ نصف گردو

 

یک عدد بادمجان متوسط کباب شده را له کنید+نصف گوجه+۲ حبه سیر+کمی سبزی خشک+ ۴ ق روغن زیتون+زیره و فلفل+۲ ق کشک + یک کف دست نون

7 تکه کباب دیگی  یا 3 تا کتلت + یک سیخ گوجه کبابی+ یک لیوان دوغ (15 قیقه بعد از  غذا)

دو شنبه

یک لیوان شیر +4 تا بادوم و 2 تا آلو

 

آبگوشت : 100 گرم گوشت بدون چربی + 3 قاشق حبوبات پخته+ 1 عدد سیب زمینی متوسط+ 1 عدد پیاز کوچک + یک کف دست نون ( مقدار آب آبگوشت به اندازه یک لیوان باشد)

یک کف دست نون+ پنیر + گوجه و خیار+ نصف گردو

سه شنبه

یک کف دست نون+ یک تخم مرغ آب پز+ گوجه و خیار

 

 یک سوم سیخ جوجه کباب یا کباب برگ ( یا معادل آن که 4 سیخ جگر می شود)+ یک سیخ گوجه کبابی+ سالاد

یک لیوان ماست  به همراه مقداری  برانی  یا فقط ماست و شوید + یک کف دست نون

چهار شنبه

یک لیوان شیر +4 تا بادوم و 2 تا آلو

 

 

کوکو سبزی : یک لیوان سبزی + ا عدد تخم مرغ + یک لیوان ماست + یک کف دست نون  ( 35 گرم نان)

نکته: روغن کوکو گرفته شود

یک کف دست نون+ پنیر + گوجه و خیار+ نصف گردو

پنجشنبه

یک لیوان شیر +4 تا بادوم و 2 تا آلو

 

استامبولی  پلو به مقدار 7 قاشق + 60 گرم گوشت (یعنی دو تکه ) +یک لیوان ماست  + سالاد یک بشقاب

2 سیخ جگر  _ هر سیخ 50 گرم) + 4 ق آبلیمو + 1 سیخ گوجه کبابی + یک لیوان دوغ ( 15 دقیقه بعد غذا)

 

جمعه

یک لیوان شیر با یک خرما + 6 تا بادوم و 2 تا آلو

 

12 لقمه دلخواه ( بهترین بخش رژیم همینه!!!)

8 لقمه دلخواه

روزانه یک عدد کپسول مولتی ویتامین مینرال ( دیلی )  تا آخر رژیم اجباری است

روزانه  میتوانید یک لیوان پر ذرت بو داده (پف فیل )  میل کنید منتهی در دفعات نه همه اش یکباره!!!

هفته ای یک بستنی اگر خیلی میلتان کشید

آجیل سویا هفته ای یک مشت بزرگ میتوانید میل کنید.

روزانه 4 تا قاشق روغن زیتون اجباری است.

روزانه 8 لیوان آب اجباری است.

مصرف کدو و سایر سبزیجات پخته کنار غذا به شرطی که حجم غذا خیلی زیاد نشود مانعی ندارد.

یک نکته قابل هورا!!!! :

به خاطر ادامه رژیم دست به یک کار جالب زدم :،مسافرت ۶ روزه به شمال که قرار بود تو تعطیلات خرداد بریم رو کنسل کردم و علی فداش شم هم موافقت کرد به شرطی که اون چند روزه درسام رو هم خوب بخونم!!!میدونین! تو مسافرت حفظ رژیم سخته و منم نمیخواستم دنده عقب برم تو این برنامه!! قابل هورا بود! نه ؟!!

 

نظرات 14 + ارسال نظر
همراه شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:07 ب.ظ http://yegane-naji.blogfa.com



سختی زمستان زندگی , بهار خود را در پیش دارد…


قیام وحدت

تحت راهبری یگانه نجات دهنده ملت ایران ” آقا پروفسور ابراهیم میرزایی”


http://yegane-naji.blogfa.com

اعظم شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:51 ب.ظ http://www.yass1980.blogfa.com

خیلی خوب پیشت رفتی ان شا الله که حسابی مانکن بشی و اصلا هم دوباره چاق نشی
من هم سخت مشغولم هر روز می رم باشگاه اگه اینجا بیای حتما یه بار می آرمت که باشگاه ما رو ببینی من که خیلی دوسش دارم .امیدوارم منم مثل تو نتیجه بگیرم
بوسسسسسسس بای

مریم گلی شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:37 ب.ظ

آفرین صمیم واقعا آای ول اراده همینجوری هر ماه ۶ کیلو کم کنی ۴ماهه دیگه باید وبلاگتو عوض کنی بزاری صمیم ما نکن

غزال یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:16 ق.ظ http://www.ghazalslife.blogspot.com

واقعا آفرین صمیم جان. آفرین به این اراده آهنینت.مدتها بود منتظر آپدیتت بودم ببینم چیکار کردی.آفرین

فاطمه یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:45 ق.ظ

سلام
قرار بود داداشی را هم ببری دکتر برای رژیم .پس چی شد

بردمش فدات شم.تو یکی دو تا پست قبلی اون وبلاگ دیگم نوشتم داستانش رو.

نرجس یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:11 ب.ظ

صمیم من هم رژیمم را تازه شروع کردم
برام دعا کن
20کیلو اضافه دارم
از مطالبت هم کلی استفاده کردم

فاطی خاکی یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:56 ب.ظ http://yeganemaabod.blogfa.com

هووووووووووووووووووووووووراااااااااااااااااااااااااااااااااااا به صمیم خانوم با اراده....
ادامه بده....حتما موفق میشی....من پارسال ۷۰ کیلو بودم و الان ۶۰ کیلو هستم...اون ده کیلو انقدر روم تاثیر مثبت گذاشته که الان دارم سعی میکنم چهار کیلو دیگه کم کنم تا به وزن ایده آلم برسم...
تا ۶۸ نشدی ول کن نباش....موفق میشی مطمئن باش....

[ بدون نام ] یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:52 ب.ظ

آفرین تپلک شمبوس کمبلی!!

تبریک میگم.رژیم گرفتن واقعا سخته و کار هر کسی نیست.واقعا اراده می خواد.
مهسا

مهسسسسا!!!!
این عبارت خط اولت مال یکی از دوستای خیلی خیلی عزیزمه به اسم نسرین!!!!!همیشه بهم همینو میگفت!!!! باور نمیکنم عین خود خودش گفتی شومبوس..... رو. خودتی یا خودشی؟!!!!

توت فرنگی جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:39 ب.ظ

بلاگتو این چند روزه که اومدم مسافرت خیلی اتفاقی پیدا کردم:) تبریک می گم... ارادت عالیه.. ایشالا زود زود لاغر بشی و لاغر بمونی:) مشهد زندگی می کنی شما؟ (از رو بلاگت حدس زدم)... من می خوام رژیم بگیرم... کمکم می کنی؟ ۵ ساله که یهو چاق شدم... قدم حدود ۱۵۷ وزنم هم حدود ۶۰... آدرس میلمو می ذارم اگه فرصت داشتی ممنون می شم:) موفق باشی

عزیزم من در حد مشاوره تذیه نیستم راستش رو بخوای.من فک نمیکنم با قد ۱۵۷ و وزن ۶۰ چاق باشی!!!! مطمئنی؟!!!!!
فوقش دو سه کیلو شاید لازم باشه.میگم با ورزش راحت تره!!
بهترین روش مراجعه به این مشاورهای تغذیه (نه دکتر های متخصص!!) است.از دستم کمکی بیاد در خدمتیم.

توت فرنگی پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:15 ب.ظ

سلام عزیزم....مرسی جواب دادی:) ولی متاسفانه هستم... قبل از اینکه برم دانشگاه 51 بودم خیلی هم خوب بود ولی بعد از لیسانس شگل گلابی شدم:D متخصص خوب تو مشهد میشناسی؟

من چهار راه آزاد شهر رفتم...سبحانی

نازنین شنبه 18 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:43 ب.ظ http://sa-da.blogfa.com

صمیم جان سلام داشتم دنبال مرکز ارتین میگشتم شما رو پیداکردم راستش منم از بهمن تا فروردین رفتم از ۱۰۰کیلو شدم۹۴ ازفروردین دیگه نرفتم فقط به علت تنبلی چاق نشدم ولی فک کنم سایز اضافه کردم نمی دونم چیکار کنم انگار انگیزه ام را ازدست دادم شماچکار می کردید

نگارین ترمه سه‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:09 ق.ظ http://negarin-terme.mihanblog.com/

سلام عزیزم
خوبی ؟
خوش به حالت خانومی
منم تصمیم گرفتم لاغر شم
اگه به وبلاگ منم سر بزنی ممنون میشم
با اجازت لینکت میکنم

تانیا شنبه 14 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 04:46 ب.ظ

خیلی وبلاگت عالیه صمیم جون !

نیما کبیری سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 04:33 ب.ظ

دوستان عزیزم
سلام
مطلبتون خیلی خیلی فوق العادست من خیلی استفاده میکنم از این مطالب . من برای لاغری خودم از قرص لاغری زنوور استفاده میکنم خوب جواب گرفتم از این قرص خواستم به شما عزیزان هم توصیه کنم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد