X
تبلیغات
رایتل
وبلاگ رژیمی صمیم :تقدیم به خودم
اینجا مینویسم تا انگیزه و اراده قوی ام را به خودم هم نشان دهم.
آرشیو
سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1387
هفته دوم برنامه

دوشنبه یعنی دیشب به مشاورم مراجعه کردم.وایی اونقدر ذوق کرده بودم که نگو.ولی  لامصب همچین با تانک از روی احساسات رقیقم رد شد که قروچ قروچ صداش در اومد.از نظر وزنی  تو این یک هفته با اینکه 95 درصد به برنامه غذاییم پایبند بودم حدود 1.5 کیلو کم کرده بودم و گفت با توجه به وضعیت بدنیت و ورزشی که میکنی تا 2.5 یا حتی 3 کیلو منتظر بودم ولی بهتره آهسته بری جلو تا صدمه نبینه بدنت.خلاصه که انتظار ایشون برآورده نشد ظاهرا.الان با وزنه خودم تو خونه 92 شدم.ولی تا دلتون بخواد سایز کم کردم.چند روز قیب رفیتم پروما و من از میس اسپرت که لباس ورزشی هاش خیلی دلبره یه نیم تاپ شلوارک گرفتم  و مردم از ذوق.به عبارتی علی به زور برام خرید.لامصب چه جنس خوبی هم داره.توش انگاری ابریشمه بس که نرمه.این شوهر ما از همین الان چشماش داره منو باربی میبینه و ول کن هم نیست.ولی جدا تو اون لباس بنفش خوشرنگ خیلی  بهتر از واقعیت!!!! دیده میشدم و بهم کلی روحیه میاد.پشت ساق و بالای پاهام هم بخاطر ورزش داره صاف و خوش ترکیب میشه و از اونهمه فشار روی زانو هم خبری نیست الحمدلله.خلاصه که من چند نکته بهش گفتم و آقای مشاور برا اساس اون برنامه غذایی این هفته رو تنظیم کرد برام.

1- من چند تا از شام ها رو نتونستم بخورم به عبرتی یه جورایی زیاد بود برام و با همون ناهار و عصرونه سیر میشدم.بنابراین شام های سبک بهم داد. بهش گفتم صبحانه ها هم با نون بیشتر حال میکنم بنابراین نون رو بیشتر گنجوند  و چون احتمالا تا هفته بعد مسافرتی در پیش داریم  توی این برنامه دو نوبت  غذای دلخواهم رو گذاشت تا فشار نیاد روم.

در کل خیلی راضیم و من با این وزن و انرژی که همیشه به بدنم میرسیده خیلی راحت دارم وزن و سایز کم میکنم.

برنامه من قراره  کاهش  وزن ماهی  4 الی 5 کیلو باشه

مدت زمانش هم  5 ماه

یه مدت بعدش هم برنامه برای تثبیت وزن دارم

و بعد از اون باید مراقب خودم باشم تا  وزن ثابتم رو بهم نریزم دستی دستی.

و این برنامه این هفته یعنی از   2/2/ 87  تا  9/2/87

 

روز هفته

صبحانه

 

نهار

شام

شنبه

یک کف دست نون+ پنیر + گوجه و خیار+ نصف گردو

 

یک عدد ماهی کبابی( یا 4 قاشق تن ماهی )+نصف فنجون لوبیا سبز پخته+یک کف دست نون + 4 قاشق آبلیمو

یک فنجون عدسی با یک تکه گوشت و آبلیمو

یکشنبه

یک لیوان شیر با یک خرما + 6 تا بادوم و 2 تا آلو

 

8 قاشق برنج + 4 قاشق خورشت بدون چربی و سیب زمینی که توش  3 تکه گوشت حتما داشته باشه + یک لیوان ماست که داخلش هر سبزی خشکی دوست داشتی بریزین.

یک کف دست نون+ پنیر+ گوجه +خیار+نصف گردو

دو شنبه

یک کف دست نون+ پنیر + گوجه و خیار+ نصف گردو

 

 

12 لقمه دلخواه

8 لقمه دلخواه

سه شنبه

یک لیوان شیر با یک خرما + 6 تا بادوم و 2 تا آلو

 

 

یک عدد ران مرغ (بخش بالاش) + یک هویج کوچک رنده شده+ یک گوجه فرنگی+نصف پیازکوچک+ یک لیوان سبزی+ یک لیوان ماست با خیار و نعناع خشک

یک کف دست نون+ پنیر+ گوجه +خیار+

نصف گردو

چهار شنبه

 

یک لیوان شیر با یک خرما + 6 تا بادوم و 2 تا آلو

 

 

8 قاشق برنج + 4 قاشق خورشت بدون چربی و سیب زمینی که توش  2 تکه گوشت حتما داشته باشه + یک لیوان ماست که داخلش هر سبزی خشکی دوست داشتی بریزین.

یک لیوان ماست و شوید +کمی زیره توش + یک کف دست نون

پنجشنبه

یک کف دست نون + یک تکه پنیر + نصف گردو + گوجه و خیار

 

5 ورق کالباس + یک بشقاب سالاد + یک عدد خیارشور + یک کف دست نون

یک عدد سیب زمینی+ یک عدد تخم مرغ آب پز (فقط سفیده اش ) + یک بشقاب سالاد

 

جمعه

یک لیوان شیر با یک خرما + 6 تا بادوم و 2 تا آلو

 

8 قاشق برنج + 4 قاشق خورشت بدون چربی و سیب زمینی که توش  2 تکه گوشت حتما داشته باشه + یک لیوان ماست که داخلش هر سبزی خشکی دوست داشتی بریزین.

یک لیوان ماست و شوید +کمی زیره توش + یک کف دست نون

 

خب  ضمنا گفت که میتونم ناهار یا شام این هفته رو اگه دلم خواست چند باری ( نه همه روزها) با غذاهای پروتئینی مثل جوجه کباب یا گوشت و اینا عوض کنم.

 

ضمنا بازم  تاکید کرد نیم ساعت قبل و بعد غذا اصلا نوشیدنی نخورم و نیم ساعت بعد هر وعده شامل ناهار و شام  حدود 20 قطره افشره زیره و 20 قطره افشره لیمو ترش رو داخل  یک لیوان آب بریزم و نوش جان کنم.این زیره لامصب خواص لاغری داره و چون ماست زیاداستفاده میشه یه جورایی نمیذاره سردی کنیم.از داروخانه به راحتی تهیه میشه و هر وقت  محتوی شیشه اش به ته رسید دیگه کافیه.

قرص  مولتی ویتامین مینرال روزانه هم فراموش نشه.

میان وعده هم جاش محفوظه تاآخر رژیم.ضمنا اونایی که برنامه سیکل ماهانشون منظمه و هورمون هاشون تنظیمه راحت و بی درد سر وزن کم میکنن.اگه تو دو سه هفته وزن مورد نظر یعنی فوقش 4 کیلو رو کم نکردین چک آپ یادتون نره.

من جدا این بار کاملا مصمم هستم و از الان اصلا نگران برنامه غذای مسافرتمون هم نیستم چون با کمی تعویض راحت میشه از پسش براومد.

دیدن اون بچه قلدرهای کلاس اول دبستان  رو که خیلی ادعاشون میشه و حس رهبری بهشون دست میده!! من الان ورژن بزرگش شدم انگار!!!!( نیش)  خلاصه که همراهی و هل دادن ما توی این برنامه از ذهن خوانندگان  خوش تیپ و رو فرم اینجا نره یه وقت ها!!

 


برای عضویت در خبرنامه این وبلاگ نام کاربری خود در سیستم بلاگ اسکای را وارد کنید
نام کاربری
تعداد بازدیدکنندگان : 164547


Powered by BlogSky.com

عناوین آخرین یادداشت ها